ایده هایی برای کسب و کار های جدید در دنیا


بسیاری از کسب و کار های جدید در دنیا ، کسب و کار های پر سود و کوچکی هستند که ایده های اصلی آن ها نشات گرفته از ساده ترین مواردی است که روزمره با آن ها برخورد می کنیم. در مواردی هر ریک از ما ایده های جذابی برای ایجاد یک شغل و کار آفرینی و خود اشتعالی داشته ایم اما به دلایل مختلف آن ایده ها عملی نشد و در حد همان ایده ماند. ایده کسب و کار های جدید در دنیا ، البته کسب و کار های کوچک، برگرفته از مشکلاتی است که اغلب ما در زندگی مان با آن ها برخورد می کنیم و اگر بتوانیم برای این مشکلات راه حل هایی پیدا کنیم، می توانیم یک کسب وکار برای خودمان داشته باشیم. البته این نورد را در نظر داشته باشید که کارآفرینی کار بسیار دشواری است کهدسختی های زیادی را به همراه خواهد داشت.  در مقاله ی زیر به بررسی چند ایده ی جدید برای شروع یک کسب و کار می پردازیم که این ایده ها در عین سادگی بسیار پردرآمد نیز هستند و می توانند سود ده باشند.

اپلیکیشن های مخصوص کودکان

با رشد و توسعه ی تلفن های همراه و گجت ها، شما می توانید یک کسب و کار جدید در این صنعت صرفا برای کودکان داشته باشید. کودکان امروز، مشتریان آینده ی شما هستند و می توانید آن ها را از همین حالا به خودتان وفادار کنید. طبق تحقیقات، سه چهارم کودکان به گوشی موبایل دسترسی دارند. این فرصت بسیار بزرگی است که شما بتوانید یک برنامه ی خاص مخصوص کودکان داشته باشید و کسب و کار خود را شروع کنید. فزض کنید این برنامه علاوه بر سرگرمی، کودکان را به مراقبت از سلامتی و آموزش شان نیز ترغیب کند، در آن صورت علاوه بر کودکان شما مشتریان بهتری خواهید داشت و آن ها همان والدین کودکان هستند و شما برنده خواهید شد.

آموزش نرم افزار ، ایده کسب و کار جدید در دنیا

اگر شما در یک نرم افزار خاص تخصص دارید می توانید آن را به دیگران آموزش دهید. بسیاری از افراد هستند که برای آموزش و یادگیری و رشد شخصی خودشان حاضرند مبلغ های خوبی برای آموزش دیدن بپردازند. برای این کار می توانید برنامه های گروهی کوچک یا جلسات خصوصی را تنظیم کنید و ساعت های خاصی را برای آموزش برنامه بگذارید. البته آموزش نرم افزار را نمی توان گفت که در کسب وکار های جدید در دنیا به تازگی آمده است. آموزش همیشه بوده و هست و خواهد بود. اما این نکته مهم است که شما در اموزش نرم افزار چقدر مهارت دارید و می توانید مشتریان را جذب کنید. برای این کار می توانید در شبکه های اجتماعی نیز به تبلیغ بپردازید و مشتریان فراوانی دشته باشید. بسیاری از کارآفرینان موفق با آموزش موارد خاص شروع کردند و کسب و کارشان را رشد داند.

خدمات غذایی به صورت سیار

یکی از زیباترین و جذاب ترین کسب و کار های جدید در دنیا ، داشتن یک اتومبیل مواد غذایی است. داشتن یک اتومبیل و یا کامیونت ، هزینه های رستوران داری را کاهش می دهد و یکی از مزیت های دیگر این کار این است که می توانید هرجا که خواستید کار کنید. سعی کنید خاص باشید. مردم عاشق چیزهای خاص هستند. هرچه اتومبیل شما جذاب و زیبا تر باشد قطعا مشتریان بیشتری خواهید داشت. البته کیفیت مواد غذایی شما باید حرف اول را بزند. درآمد این کسبو کار می تواند بسیار بالا باشد. این کار جزو کسب و کار های کوچک پرسود می باشد.

آزادکاری یا فریلنسر بودن

بسیاری از کسب و کار های دنیا به این افراد احتیاج دارند. شرکت ها با استفاده از فریلنسر ها، شکاف مهارت های کارکنان خود را پر می کنند. شما با داشتن یک مهارت خاص می تونید یک فریلنسر باشید که با انجام پروژه های مختلف می توانید کسب درآمد کنید. کسب و کار های جدید در دنیا به شدت به فریلنسر ها نیاز خواهند داشت.

 

خدمات ترجمه ای، کسب و کار جدید در دنیا

یکی از کسب و کار های جدید در دنیا که امروزه نیز به شده پرطرفدار است خدمات ترجمه می باشد. در حال حاضر هیچکس انکار نمی کند که بازار جهانی در حال گسترش و رشد است. از طرفی ارتباطات فرهنگی کشور ها با یکدیگر، نیاز روزافزون به مترجمان را ایجاد می کنند. براساس دفترچه راهنمای چشم انداز شغلی آمریکا در ایالات متحده، استخدام مترجمان و مترجمین تا سال 2022 به میزان 46 درصد افزایش یافته است که بسیار سریعتر از میزان متوسط برای تمام مشاغل است. این بدان معنی است که این فرصتی بزرگ برای کسب و کار و کارآفرینی است.

 

دستگاه های فروش غذای سالم

حتما ازین قبیل دستگاه ها بسیار دیده اید که نوشابه های مختلف و یا نوشیدنی های گرم و سرد سرو می کنند و یا خوراکی های مثل چیپس و غیره تحویل شما می دهند. شما می توانید با یک ایده ی ساه از همین دستگاه استفاده کنید و آن فروش غذا های سالم و بسته بندی شده و یا دمنوش است. مردم وقت ندارند که غذا بپزند . می خواهند که یک غذای سبک و ارزان و سریع داشته باشند. شما می توانید با درست کردن غذاهای سالم به آن ها این وعده را بدهید که غذا های شما کاملا طبیعی است و این مورد می تواند آن ها را جذب کند. با جای نوشیدنی های مضر و گازدار، موشیدنی های گیاهی خوش طعم تهیه کنید و داخل دستگاه قرار دهید. کسب وکار های جدید در دنیا با ایده های ساده شروع به کار می مکنندو خودشان را رشد می دهند.

 

دوره های آموزشی آنلاین

مردم همیشه به دنبال یادگیری کارهای مورد علاقه خود و توسعه مهارت های فردی خود هستند. اما امروزه افراد به دلیل اشتغال زیاد، توانایی برنامه ریزی و حاضر شدن به صورت مرتب در کلاس های آموزشی را ندارند؛ بنابراین آن ها تمایل دارند به صورت آنلاین و در هر زمان که فرصت کافی داشته باشند، به یادگیری مهارت های مورد علاقه خود بپردازند. پس می توان گفت یکی از بهترین ایده های کسب و کار های جدید در دنیا ، ایجاد دوره های آموزشی آنلاین است. شما می توانید ویدئو یا پکیج های آموزشی را تولید کرده و آن ها را برای فروش در وب سایت خود قرار دهید تا کاربران شما با خرید این محصولات بتوانند مهارت های مورد نیاز خود را فرا گیرند.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از کسب و کار های جدید در دنیا به ویژه در ایران است. حتی اگر یک فروشگاه حقیقی دارید، بهتر است با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی فروش خود را چند برابر کنید. مقاله مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *