تکنیک های فروش مبلمان

تکنیک های فروش مبلمان

تکنیک های فروش مبلمان


تکنیک های فروش مبلمان

 

یک شوروم زیبا و قیمت های مناسب قطعا به فروش شما کمک خواهد کرد، ولی هرگز از قدرت ارتباط با مشتری غافل نشوید. فروش مبلمان مستلزم آگهی و تبلیغات، رابطه سازی و اتخاذ استراتژی مناسب است. در ادامه به توضیح تکنیک های فروش مبلمان می پردازیم.

 

خریداران مبلمان در واقع فروشنده ای را می خواهند که در تمام فرآیند، خریدار را از ۰ تا ۱۰۰ راهنمایی کند، البته با مد نظر قرار دادن احترام به حفظ حریم شخصی مشتری. در عین حال که شما باید تکنیک های فروش را یک به یک بدانید و استفاده کنید، اما این تکنیک ها نمی توانند فروش شما را ۱۰۰% گارانتی کنند ولی قطعا به فروش شما کمک شایانی خواهند کرد.

در همین راستا می توانید “روش های متحول کردن فروش مبلمان” مطالعه کنید.

معمولا مشتریان جذب فروشندگانی می شوند که صرفا به توضیح یک دست مبل نمی پردازند، بلکه از ویژگی های خاص مزیت ست مبل نسبت به دیگر مبل ها چه از نظر قیمت و چه از نظر نوع پارچه و یا حتی تخفیفات ویژه اطلاع داشته باشند، مشتری دوست ندارد که زیر ذره بین فروشنده باشد. پس با در نظر گرفتن این واقعیت سعی کنید مشتری را با یک پیشنهاد هیجان انگیز به وجد آورید و آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات مشتری را داشته باشید و در عین حال با حفظ فاصله اجازه دهید آنان با خیالی آسوده و به راحتی از گالری شما دیدن کنند.

تکنیک های فروش مبلمان

یک گالری موفق طوری طراحی شده که مشتری به راحتی بتواند حتی در صورت عدم وجود فروشنده اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر خود را دریافت کند.

پس برای گالری شما موارد ذیل مورد نیاز است:

  • بروشور با محتوای مناسب از هر ست را در اختیار مشتریان خود قرار دهید
  • تخفیف، تخفیف، تخفیف، تبلیغات شفاهی و رجوع مجدد مشتریانی که قبلا از شما خرید کرده اند می توانند روش های درستی برای توسعه و بهبود کسب و کار شما باشد
  • تبلیغات قوی و البته تخفیفات موثر را می توان به عنوان کلید افزایش درآمد در نظر گرفت.

بر اساس مقاله مجله جهانی مبل که دلایل موفقیت برند مبلمان کنز را بررسی کرده است (در سال ۱۹۴۸ با  ۱۸ فروشگاه در سراسر ایالت فلوریدا آغاز به کار کرده است)، تبلیغات موثر باعث افزایش علاقه عمومی در طیف گسترده ای از مشتریان بالقوه شده است. تبلیغات رادیویی، تلویزیون، روزنامه و ایمیل مارکتینگ نقش مهمی در ایجاد یک پایگاه مناسب برای آگاهی مشتریان  خواهد داشت. علاوه بر این تبلیغات اینترنتی و فروش آنلاین را می توان به عنوان بخش حیاتی یک بازاریابی موفقیت آمیز برند مبلمان کنز دانست.

تکنیک های فروش مبلمان

 

نتیجه گیری:

  • برای جذب مشتریان به فروشگاه خود از تبلیغات درون فروشگاهی مانند آیتم های تبلیغاتی استفاده کنید، چیزهایی که  شما به صورت رایگان به منظور تبلیغات در اختیار مشتریان قرار می دهید
  • هزینه ارسال رایگان، شما می توانید برای ترغیب بیشتر مشتریان خود به خرید از وب سایت، ارسال رایگان را به عنوان یک آفر ویژه ارائه دهید
  • یک بار ارسال رایگان برای افرادی که در حوزه شما خرید کرده اند هم می تواند یک آفر ویژه باشد به این صورت که مشتریانی که تا ۹۰ روز آینده هم مجدد از شما خرید کنند، شامل ارسال رایگان خواهند بود
  • تعامل بیشتر با مشتری، سعی کنید با مشتری طوری ارتباط برقرار کنید که او حس کند شخصی خاص و ویژه است. برای مثال در مورد نکاتی که موجب نگرانی در حین خرید است مانند سایز مبل مناسب برای فضای خانه مشتری، تناسب رنگ در دکور خانه، فضا سازی و … صحبت کنید. سعی کنید در این حوزه اطلاعات کافی با محتوای مناسب در راستای خرید مشتری را دوطلبانه در اختیار وی قرار دهید. ایجاد علاقه به یک مکالمه و در ادامه گفتگوی صمیمانه و توصیه های مفید باعث افزایش اعتماد به نفس در شما و همچنین نشان دهنده تخصص بالای شما در فروش خواهد بود.

نویسنده: زهرا بیات (MBA)

Comments are disabled.